جستجو

آمار بازدید یاسین

  • امروز: 115
  • دیروز: 165
  • 7 روز قبل: 939
  • 1 ماه قبل: 1370
  • کل بازدیدها: 86749
مرداد 1396
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

حدیث

حدیث موضوعی

ایران ما

من کالای ایرانی میخرم

تماس با من

تماس با ما

آرشیو برای: "مرداد 1396"

1396/05/29

  01:38:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

ریشه شک به همسر را در خودتان پیدا کنید

همسری شکاک ,شک به همسر روانشناسی زناشویی - شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد اما گاهی می‌تواند حسابی دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید و شک به همسر دارید یا قصد… بیشتر »
  12:17:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

گفت و گوي تلفنی دكتر محسن رضایی با خانواده شهید حججی

دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شنبه شب، با همسر و پدر شهید سرافراز محسن حججی كه در نجف آباد سكونت دارند، گفت و گوي تلفني کرد. دکتر رضایی در این گفت و گو ضمن تجلیل از روحیه مقاوم و فضای عزتمندانه خانواده شهید حججی گفت: «پاسداران انقلاب به… بیشتر »
  12:06:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

انتصاب مجدد سنگربان مجمع تشخیص مصلحت نظام

تبريك سردار رشيد به مناسبت انتصاب مجدد دكتر محسن رضايي به سمت دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر محسن رضايي، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) طی پیامی انتصاب مجدد دكتر محسن رضایی به سمت دبیری مجمع… بیشتر »

1396/05/22

  09:47:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

چرا آمریکا سوریه را بمباران میکند؟؟

ترس از دست دادن مستعمره و چاه و معادن تصرف شده در کشور آشوب زده ترس از به قدرت رسیدن دولت اسلامی ترس از نابودی اسراییل بیشتر »

1396/05/21

  04:05:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

ترامپ و مدیر جدید روابط عمومی توی کاخ این زن کیه؟

رخواست طلاق همسر مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید به خاطر علاقه شوهرش به ترامپ! “دیدر بال"، ۳۸ ساله و همسر آنتونی اسکاراموچی، مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید گفت، از علاقمندی وسواسی همسرم به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خسته شدم. یکی از منابع… بیشتر »
  03:27:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

خون حججی ها پایمال نمیشود

شهادت محسن حججی به دست تروریست‌های داعش بیشتر از زوایای عاطفی، مذهبی و ملی دیده شد تا از دیدگاه ژئوپلتیک. کمتر پرسیده شد، محسن اساساً در خارج از ایران چه کار می‌کرد و به دنبال چه هدفی بود، آن هم در بیابان‌های عراق و شام؟ درست است که همه می‌دانند او برای… بیشتر »
  03:22:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

ورود ندا امین به اسراییل چرا اینقدر مهم بود مگر یک زن وبلاگ نویس از نخبگان ایرانی و نیروی انسانی ناشی از فرار مغزها مهمتر بود

در روزهای اخیر رسانه‌های وابسته به دولت‌های غربی ادعا کردند که برخی پناهجویانی که به کشورهای اروپایی رفته‌اند، برای بالا رفتن شانس پذیرفته‌شدن پناهندگی آنها، تغییر دین داده و مسیحی شده‌اند. رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی می‌شوند که این پناهجویان، که… بیشتر »
  03:04:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

دانمارک کتب آسمانی را آتش وایرانی هایی که وعده تابعیت

به نقل از راشاتودی، قانونگذاران دانمارکی یک قانون ۱۵۰ ساله را که در مورد ممنوعیت توهین به ادیان و کتب آسمانی بود، لغو کردند. قسمتی از این قانون مربوط به آتش زدن کتب آسمانی بود. روز جمعه با رأی اکثریت نمایندگان پارلمان دانمارک، بند ۱۴۰ قانون اساسی این… بیشتر »
  02:53:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

خر ترامپ گیر کرده تا خرخره توی گل

ترامپ نادان ودلقک مدتی است چون آمریکا یی ها از قدرت کره شمالی ترسیدند و چند وقتی ست کاغذ پاره های برجام را سر هم میکنند شاید از طرف ایرانی های آمریکا دوست کمکشون کند. کره شمالی عجب خشمی دارد . به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حدود سه و نیم میلیون نفر از… بیشتر »
  02:43:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

خدا به خیر کند خانم کلینتون می خواهد کشیش شود معلوم نیست باز چه نقشه ای دارد؟

«هیلاری کلینتون»، نامزد شکست‌خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، در گفتگو با «بیل شیلادی»، از کشیش‌های کلیسای متودیست، یک بار دیگر برای دنبال کردن حرفه کشیشی و پرداختن به کار موعظه ابراز علاقه کرد. کلینتون پیش از این نیز برای… بیشتر »
  02:33:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

بن لادن هم آقازاده ست

بر خلاف ظاهر اتو کشیده ای که بیشتر ما از این طیف در ذهن داریم شاید کمتر کسی بداند که اسامه بن لادن بنیانگذار و رهبر گروه تروریستی القاعده در خانواده‌ای متمول در عربستان سعودی به دنیا آمده است. بن لادن که متولد شهر ریاض است فرزند محمد بن لادن میلیاردر… بیشتر »
  02:07:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

تاریخ، زبان و فرهنگ کنیا

اغلب تاریخ شناسان اعتقاد دارند که دوران مستعمراتی کنیا از زمان تحت‌الحمایه شدن سلطان زنگبار توسط آلمانها در سال ۱۸۸۵ و تأسیس کمپانی امپراطوری بریتانیا – شرق آفریقا در سال ۱۸۸۸، شروع شده‌است. سپس بریتانیا اقدام به احداث خط آهن اوگاندا – کنیا کرد که با… بیشتر »
  02:03:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

کنیا چه کشوری ست ؟

جمهوری کنیا که در شرق قاره آفریقا قرار گرفته‌است، با مساحت ۵۸۲۶۴۶ کیلومتر مربع، و پس از ماداگاسکار، چهل و هفتمین کشور وسیع دنیاست. همسایگان آن شامل کشورهای تانزانیا در جنوب، اوگاندا در غرب، سودان در شمال غربی، اتیوپی در شمال، سومالی در شمال شرقی… بیشتر »
  02:00:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

کنیا در جریان چپاول آمریکا و انگلیس و اسراییل میشود نفت کنیا توسط و معادن و به بردگی کشیدن مردم کنیا توسط استعمار پیر

اقتصاد کنیا بر پايه کشاورزي و هشتاد درصد نيروي کار کشور در اين بخش فعاليت مينمايند. عمده محصولات کشور را چاي، قهوه، پنبه، نيشکر، ذرت، گندم و محصولات باغی تشکيل میدهد، مهمترين صادرات کنيا عبارت از قهوه، چاي، فرآوردههاي نفتي، سيمان، ‌خاکستر سودا، بابونه،… بیشتر »
  05:22:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

مشکلات روانی هیلیارد کلینتون به دلیل زن بارگی همسرش

وقتی برملاشد که آقای کلینتون به دلیل اختلاف با همسر قدرت طلبش به اوخیانت کرده است این زن مغرور افکار شیطانی خودرا بکار برد تا به تمام دنیا بگوید من قدرتمندم ولی هیچوقت نتوانست آن چنان که دلش می‌خواهد عقده ناشی از خیانت همسرش را خالی کند البته بعید نیست… بیشتر »

1396/05/18

  12:54:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

شهادت اسیر ایرانی بعداز اسارت دوروزه به دست داعش

اسیر ایرانی داعش به شهادت رسید اسیر ایرانی داعش مدافع حرم محسن حججی از شهرستان نجف آباد در دفاع از حریم اهل بیت ، اسلام حقیقی و تامین امنیت ملی کشورمان، بدست تروریستها در سوریه به شهادت رسید.اسیر ایرانی داعش وی دو روز پیش در عملیاتی که نزدیک مرز سوریه… بیشتر »
  07:15:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

سفر اوباما به کنیا و تشویق مردم به شرکت در انتخابات

هیلیارد کلینتن زنی که وقتی داعش را به وجود آورد قصد صلح داشت. مردان و زنان تیز پای کنیا جنگ و فرار برای زنده ماندن را از کودکی تمرین کردند اما دلسوزی اوباما واحتمالا خانم کلینتن چیز خوبی نیست . بیشتر »

1396/05/17

  11:26:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

فرماندار شهرستان اندیمشک در پیامی روز خبرنگاران را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

فرماندار شهرستان اندیمشک در پیامی روز خبرنگاران را به اصحاب رسانه تبریک گفت.در پیام مهندس جهانگیری آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم “ن . والقلم و ما یسطرون “ ۱۷ مردادماه روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در مسیر اطلاع رسانی… بیشتر »
  11:55:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

آمریکادوستی برخی اصلاح طلبان ولی ایران ستیزی دولت آمریکا

ای کاش اهل قلم ایرانی سریع القلم ها را میشناختن چرا اینقدر برای آمریکایی ها پرپر میزنند بیشتر »

1396/05/16

  05:57:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

ابوعلی سینا می‌گوید اگر برای یک کار غلط هزار دلیل بیاورید می‌شود هزار و یک غلط!

پشیمانی نماینده سلفی گیر انتشار عکس اینجانب، اگر چه نمایندگان حاضر در محل از سر مطایبه و تفنن مشغول گرفتن عکس بودند ولی به هر حال اینجانب وظیفه خود می‌دانم از آنچه ناقض شأن نمایندگی مردم است، عمیقا ابراز تاسف و عذرخواهی کنم. امیدوارم مردم عزیز و به خصوص… بیشتر »
  02:54:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

تقدیر از صید موسی پاپی پلیسی که چشمانش چراغ شبهای ظلمات اهواز شد

مدير حراست شركت توزيع نيروي برق اهواز مراتب تقدير و تشكر مجموعه صنعت برق، از رشادت،دلاوري و از جان گذشتگي اين جانباز نيروي انتظامي را اعلام كرد و خاطرنشان ساخت: آسايش و آرامش امروز شهروندان، مرهون رشادت افرادي نظير"سرهنگ صيد موسي پاپي” است كه براي… بیشتر »
  02:41:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

زلزله 3.5 ریشتری در اندیمشک

زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، اندیمشک در استان خوزستان را لرزاند. به گزارش ایسنا، منطقه خوزستان، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران وقوع زمین لرزه اندیمشک را به بزرگی 3.5 ریشتر در ساعت… بیشتر »
  02:26:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

موجودات فضایی حقیقت دارند؟

از علامه طباطبایی سوال شد آیا در مکان های دیگر جهان انسان و بشر وجود دارد؟ ایشان در پاسخ گفتند:خداوند متعال در آیه29 سوره شورا می فرماید:از نشانه های قدرت انست آفرینش آسمان ها زمین و آنچه از انواع جنبنده در آن دو پراکنده است.از این آیه کریمه معلوم است… بیشتر »
  12:56:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

حجاج خوزستانی اولین حجاج حج تمتع امسال خدا ی بزرگ مواظب این عاشقان الله باشد. و از بلاهای آل سعود در امان باشند

پیرترین و جوان‌ترین زائران خوزستانی حج تمتع چند ساله‌اند؟ مدیرکل حج و زیارت خوزستان از اعزام اولین کاروان زائران خوزستانی حج تمتع در 25 مردادماه خبر دادمدیرکل حج و زیارت خوزستان از اعزام اولین کاروان زائران خوزستانی حج تمتع در 25 مردادماه خبر داد. ناصر… بیشتر »
  12:48:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

تهران واصفهان گوش کنید خشکسالی خوزستان گردن شماست مردم خوزستان را آزارندهید زیباشدن شهرهای شما به مردن نسل آینده خوزستان

مدرضا لاهیجان زاده در همایش هم اندیشی و همیاری اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا با رویکرد محیط زیست و سلامت در شهرستان شادگان افزود: تامین حق آبه تالاب بین المللی شادگان یکی از دغدغه های سازمان محیط زیست و مردم منطقه است که طور ویژه توسط دولت در… بیشتر »
  12:31:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

پرچم جمهوری اسلامی ایران چگونه طراحی شد؟

۹ مرداد سال ۵۹ و پس از گذشت بیش از یک سال از شکل‌گیری و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران مشخصات فنی و ظاهری پرچم رسمی کشور اعلام شد. در تاریخ 9 مرداد سال 59 پس از گذشت بیش از یک سال از شکل‏‌گیری و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، از طرف دولت وقت مشخصات طرح… بیشتر »
  12:20:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

مسئولان خوزستانی بیدار شوید آب کارون را از سرچشمه میبرند فردا نگویید ماخبر نداشتیم تقصیر ترامپ بود

تونل سوم کوهرنگ هفتمین انتقال آب از سرشاخه‌های کارون؛ احداث تونل سوم کوهرنگ در غفلت مسئولان خوزستانی با وجود همه اعتراض‌های مردمی که در راستای جلوگیری از انتقال آب شکل گرفت شاهد انتقال آب از سرشاخه‌ها و بحران‌های خطرناکی از جمله ریزگردها هستیم و مهمتر… بیشتر »
  12:13:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

حقوق کارگر را قبل از خشک شدن عرق پیشانی او باید بپردازی اگر تو واقعا مسلمانی

تجمع کارکنان آبفار خوزستان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق بیش از 100 نفر از كاركنان شركت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در اعتراض به عدم پرداخت حقوقشان در این شرکت تجمع کردند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند بیش از 100 نفر از كاركنان شركت آب و فاضلاب… بیشتر »

1396/05/15

  11:46:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

دزفول شهری معروف برای گردشگری ولی درحقیقت خطرناک و حادثه انگیز

غرق شدن و پیدا نشدن اجساد در دزفول باید عاملی برای روشن شدن چراغ خطر باشد بیشتر »
  11:40:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

گرمادزگی در 2 هفته اخیر، جان 2 کارگر را در خوزستان گرفت.

گرمادزگی در 2 هفته اخیر، جان 2 کارگر را در این استان گرفت. دکتر رمضان احدی اظهار کرد: یک کارگر 55 ساله کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان در ساعت چهار بعد از ظهر شنبه هفته جاری در هنگام کار کردن در اوج گرما به علت توقف عملکرد قلب و ریه جان خود را از دست… بیشتر »
  11:38:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

چه کسی به فکر کارگران پیمانکار شرکت نفت مسجد سلیمان و آبادان است چرخ صنعت ما همین کارگران زحمت کش هستند

کارگران پیمانکاری پالایشگاه نفت آبادان و شرکت نفت مسجد سلیمان در دمای بالای 50 زیر آفتاب و گرمای واحدهای عملیاتی که دمای بالاتری دارند بدون هیچ مزایا و فقط با دریافت همان حقوق اداره کار تا شش بعداز ظهر بصورت 8ساعت کاری مشغول بکارند چرا توی این گرما که… بیشتر »
  11:23:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

3000012322 معبر جدید

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان از آغاز به کار سامانه معبر (سامانه طرح مشکلات د رخصوص مناسب سازی ) خبر داد و گفت: در راستای انجام وظایف سازمانی در امر مطالبه مناسب سازی اماکن و معابر عمومی به عنوان یکی از حقوق مسلم جامعه هدف و کلیه هم میهنان عزیز سامانه… بیشتر »
  11:17:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

حاج غلام رضا صدیق راد از عملکرد بهزیستی خوزستان میگوید

: مرکز آموزشی روزانه کودکان اوتیسم و خانه کوچک معلولان ذهنی در دزفول، مرکز پشتیبانی شغلی SE در اهواز و آبادان، مرکز شبانه روزی معلولان ذهنی پسر در ماهشهر، مرکز سرپناه شبانه بانوان در اندیمشک و آبادان و پایگاه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه یا CBR در باوی… بیشتر »
  10:57:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

کمبود موگرینی ها در کنار مجلس ها یا کمبود مجلسی ها در کنار موگرینی ها

در بین انسان ها شخصیت ها متفاوت هستند سلفی گرفتن شخصیت های مهم یک کشور با بازیگری که قرار است بازی جدیدی را بیاندازد تا زنان و مردان را به بهانه قدیمی زن بهتر است یا مرد ؟ چرا و به چه حقی هر روز مردم ایران باید استرس و نگرانی افراد با شخصیت و موثر در… بیشتر »
  10:42:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

دم خروس یا ... چفیه موگرینی....یا سلبریتی...

آمریکا که استمرار بحران در منطقه را محور برنامه‌های خود در غرب آسیا دارد از یک سو با بمب فسفری رقه سوریه را هدف قرار داده و از سوی دیگر برای حمایت از کشتار سعودی به یمن نیروی ویژه اعزام می‌کند. بر اثر حمله جنگنده‌های به اصطلاح ائتلاف آمریکا به محله‌های… بیشتر »

1396/05/12

  09:17:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

تودیع ومعارفه امام جمعه جدید اندیمشک در استان البرز برگزار شد

امام جمعه موقت اندیمشک در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ما در یکی دو هفته اخیر شاهد حضور عالم فرزانه برادر ارزشمند و گران قدر حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان اندیمشک بودیم که هفته گذشته نماز را اقامه کردند، و خطبه ها رو خواندند این هفته… بیشتر »
  09:08:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

زیارتنامه امام هشتم (ع) را که خواندن آن از ارزش بسیار زیادی برخوردار است را منتشر می کنیم.

با توجه به ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را در پیش داریم، زیارتنامه امام هشتم (ع) را که خواندن آن از ارزش بسیار زیادی برخوردار است را منتشر می کنیم. جناب شيخ طوسی از حضرت رضا(عليه‌السلام) نقل كرده است كه آن حضرت فرمودند: «در خراسان بقعه‌‏ای… بیشتر »
  09:02:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

حامد دوباره عشق را در اصفهان خواند

حامد محمود زاده، معروف به حامد همایون، خوانندۀ پاپ متولد سال ۱۳۶۱ است که در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران از سوی مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد. این خوانندۀ جوان که نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد، پس از استقبال… بیشتر »
  08:55:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

کشف و ضبط ۵۱ اسلحه شکاری قاچاق در شوش

مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شوش با تائید خبر کشف و ضبط ۵۱ اسلحه شکاری قاچاق در شوش اظهار داشت: این اسلحه‌های شکاری از درون یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در خانه‌ای پارک شده بود کشف شدند. وی گفت: این اسلحه‌ها به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد شهرستان… بیشتر »
  08:54:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

۱۰ آموزشگاه شهرستان اندیمشک با همت دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت ۳ مرمت خواهند شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: ۱۰ آموزشگاه شهرستان اندیمشک با همت دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت ۳ مرمت خواهند شد . سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی، اعلام کرد : وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان و غنی سازی اوقات فراغت… بیشتر »
  08:51:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

کاروان ۲۲۰ نفره بسیجیان شهرهای شمالی استان خوزستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: صبح امروز کاروان ۲۲۰ نفره بسیجیان شهرهای شمالی استان خوزستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند. سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: ۲۲۰ نفر از بسیجیان برادر شهر های شمالی استان… بیشتر »
  08:49:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

کاروان شهداء در اندیمشک

عصر امروز با حضور مردم این شهرستان به استقبال از ۴۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس رفتند. اندیمشک جوان، عصر امروز با حضور کاروان شهداء در اندیمشک مردم این شهرستان به استقبال از ۴۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس رفتند. به گزارش اندیمشک جوان، اقشار مختلف مردم… بیشتر »
  08:21:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

خادمین امام هشتم شیعیان در میان استقبال بی نظیر مردم اندیمشک وارد این شهرستان شدند.

صبح امروز کاروان خادمین امام هشتم شیعیان در میان استقبال بی نظیر مردم اندیمشک وارد این شهرستان شدند. به گزارش اندیمشک جوان ، مردم اندیمشک در دهه کرامت و آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) میزبان خادمان این امام همام بودند. خادمین امام رضا (ع) همراه با… بیشتر »
  08:08:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

غذای خوزستانی

غذاهای بومی استان خوزستان غذاهای استان خوزستان | مردم خوزستان از حبوبات و ماهی در غذاهایشان بسیار استفاده می کنند و طبع اکثر غذاهای این استان گرم است. به گزارش سفر، استان خوزستان با داشتن تنوع فرهنگی، دارای تنوع غذایی بسیاری نیز هست. اکثر غذاهای این… بیشتر »

1396/05/10

  02:25:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

بحران عاطفی غلو کنندگان و خروج از دین

باسلام باتبریک و میمنت و شادباش به مناسبت ایام زیبادهه مبارک کرامت . به همین دلیل برای زیارت به شهر قم رفتیم بحث شد چرا ؟این همه امامزاده توی کوه های صعب العبور ایران داریم حتی قبر حضرت نبی دانیال ع و پدرشان در شوش و دزفول و شاهزاده احمد اندیمشک و سیده… بیشتر »
  02:20:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

بانکهای خصوصی تهران چه در سر دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی در نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به اعلام دولت مبنی بر تعطیلی فعالیت دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی در روز شنبه ۱۴ مردادماه، شعب بانکها و موسسات اعتباری عضو کانون و ادارات مرکزی آنها صرفا در شهر… بیشتر »

1396/05/06

  02:41:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

لبخند

http://kowsarblog.ir/media/users/mah_rob/profile_pictures/_evocache/28576303.jpg/fit-720x500.jpg?mtime=1456987818 بیشتر »