جستجو

آمار بازدید یاسین

  • امروز: 25
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 468
  • 1 ماه قبل: 2406
  • کل بازدیدها: 89446
اردیبهشت 1403
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

حدیث

حدیث موضوعی

ایران ما

من کالای ایرانی میخرم

تماس با من

تماس با ما
« همه میگن داریم میریم اربعین کربلا باشیمدعای معراج »

13 آبان رویدادی پر افتخار برای ایرانیان

1396/08/13

  01:49:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

13 آبان رویدادی پر افتخار برای ایرانیان

بازم خاطره پرافتخار شناسایی و تخلیه غده سرطانی آمریکایی صهیونیسم
درایران فیلم ساز و کارگردان نمونه کم نداریم ولی تابحال فیلم خوبی با شرکت بازیگران سلبریتی و بقولی معروف و بقولی فیلمی همه چیز تمام ساخته نشده است .
فیلمی که ترس آمریکا و صهیونیسم رااز برملا شدن ترور ها و تفرقه افکنی های ریگان و کارتر و منافقین و جنایات ساواک و شکنجه‌های زندانیان که بطور مستقیم از اسرائیل پیگیر میشدند.
شاید آخرین لحظه غافلگیری اسناد را خورد و ریز کردند ولی وقتی دستگاه ها و اسناد را دقیق بررسی کردند متوجه شدند که مثل همیشه این آمریکایی های دغلباز کلی طرح شیطانی داشتن و اول و آخر طرح ها دشمنی با انقلاب اسلامی در ایران و جهان است .طوری که اگر بنی صدر و ضد انقلاب و صدام حسین نتوانند حداقل با تفرقه افکنی بین مردم و اقوام مختلف داخل یا ایجاد اختلاف بین امت اسلامی اطراف مرزها کارکنند .
اینقدر افکار و کار های شیطانی داشتن که حتی بعد از جریان تسخیر لانه جاسوسی یعنی همان سفارتخانه از تحریم و تهدید گرفته تا حمله مستقیم و به واسطه دوستان مطیع آمریکا مثل جریا ن طبس دستخالی و دماغ سوخته برگشتن .
متاسفانه با اینکه خانواده های سربازان آمریکایی از جنگ افروزی دولت صهیونیسم آمریکا ناراضی هستند ولی بیشتر آنها به دلیل حقوق نظامی و مزایای این کار مجبورند به جنگ به مناطق مورد نظر سرمایه‌گذار های پولدارها ی صاحب صندلی دولت باشند.
در تمام دنیا شنیدن صدای حرفزدن یعنی شنود اشکال دارد ولی کوچکترین کار آمریکایی‌ها این است که در اتاق افراد مهم میکرفون میگذارند یا با واسطه منشی یاحتی فرزند یک فرد خاص تمام حرکات طرف مقابل را زیر نظر میگیرند به بهانه روشنفکری یا حفظ حقوق زنان گروه هایی تشکیل و افراد نخبه را مطیع میکردند. تا به عنوان مهره های اصلی و فرعی در صورت لزوم استفاده کنند.
دولت دست نشانده پهلوی با فساد اخلاقی خودش تمام اهداف طولانی این زالو هارا بیشتر بهم میزد و مجبور شدند از ضد انقلاب و تروریست ها بیشتر کار بگیرند .خداروشکر مردم ایران همیشه گوش به فرمان رهبر بودند و هستند.یاحق


فرم در حال بارگذاری ...