جستجو

آمار بازدید یاسین

  • امروز: 34
  • دیروز: 262
  • 7 روز قبل: 458
  • 1 ماه قبل: 2777
  • کل بازدیدها: 89361
اردیبهشت 1403
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

حدیث

حدیث موضوعی

ایران ما

من کالای ایرانی میخرم

تماس با من

تماس با ما
« دم خروس یا ... چفیه موگرینی....یا سلبریتی...زیارتنامه امام هشتم (ع) را که خواندن آن از ارزش بسیار زیادی برخوردار است را منتشر می کنیم. »

تودیع ومعارفه امام جمعه جدید اندیمشک در استان البرز برگزار شد

1396/05/12

  09:17:00 ب.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

تودیع ومعارفه امام جمعه جدید اندیمشک در استان البرز برگزار شد

امام جمعه موقت اندیمشک در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ما در یکی دو هفته اخیر شاهد حضور عالم فرزانه برادر ارزشمند و گران قدر حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان اندیمشک بودیم که هفته گذشته نماز را اقامه کردند، و خطبه ها رو خواندند این هفته به جهت اینکه در استان البرز ایشون مسئولیت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات رو داشتن لازم بود آنجا مراسم تودیع و معارفه حضور پیدا کنند و سلام هم خدمت شما داشته و دارند .
حجت الاسلام مهدوی در ادامه افزود: هفته های بعد از محضر ایشان فیض خواهیم برد و خوش آمد عرض می کنم خدمت این سید بزرگوار الحمدلله شکر گذار خدا هستیم که یک انسانی متخلق به اخلاق اسلامی ، متخلق به زیه طلبگی ، عامل به مبانی دینی و ارزشی الحمدلله امامت جمعه این شهر رو برعهده گرفته اند .
وی افزود: هم بنده ، هم شما قاطبه ی مومنین شهرستان اندیمشک ، تشکل های فرهنگی مذهبی ، نیروهای ارزشی ، نیروهای انقلاب همه ی ما وظیفه خودمون می دانیم که این بزرگوار رو حمایت کنیم و حمایت خواهیم کرد و حمایت شما مردم عزیز حضور باشکوه در نماز جمعه و جماعت است .
حوزه های علمیه روحانیت شهر همه ی ما وظیفه ی خودمان رو می دانیم از این بزرگوار حمایت کنیم و از این جایگاه حمایت کنیم و وظیفه ما سربازی از این جایگاه و سربازی از این انسان بزرگوار و فرهیخته است .
امام جمعه موقت اندیمشک افزود: ضمن اینکه تشکر هم می کنم از زحمات قریب به ۹ سال تلاش ها و زحمات خالصانه ی برادر ارجمندم حاج آقا خدامی امام جمعه سابق که انصافا تلاش های زیادی کردن در این مدت میشه امتیازات زیادی حاج آقا خدامی داشتند اما شاخصه حجت الاسلام خدامی را میشود در ترویج و احیای فرهنگ جهاد،ایثار و شهادت دونست ، احیای حماسه ۶ مهر حماسه مقاومت مردم اندیمشک و نیروهای مسلح در جسر نادری در مهر ۵۹ ، احیای حماسه ۴ آذر ، احیا و تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره سرداران و یکهزار شهید شهرستان اندیمشک و احیای سنت حسنه خادمی زائرین اربعین حسینی ابا عبدالله الحسین رو هم در شهرستان اندیمشک و هم در پایانه چزابه میشه از یادگار های ماندگار حاج آقا خدامی دانست که ان شالله هر جا که هستند موفق باشند یک سربازی رفت و یک سربازی به جای ایشان در این مسند قرار گرفتند و برای این دو بزرگوار آرزوی توفیق داریم .
وی گفت:خوش آمد عرض می کنم خدمت این سید بزرگوار الحمدلله شکر گذار خدا هستیم که یک انسانی متخلق به اخلاق اسلامی ، متخلق به زیه طلبگی ، عامل به مبانی دینی و ارزشی الحمدلله امامت جمعه این شهر رو برعهده گرفته اند .هم بنده ، هم شما قاطبه ی مومنین شهرستان اندیمشک ، تشکل های فرهنگی مذهبی ، نیروهای ارزشی ، نیروهای انقلاب همه ی ما وظیفه خودمون می دانیم که این بزرگوار رو حمایت کنیم و حمایت خواهیم کرد و حمایت شما مردم عزیز حضور باشکوه در نماز جمعه و جماعت است .
حوزه های علمیه روحانیت شهر همه ی ما وظیفه ی خودمون رو می دونیم از این بزرگوار حمایت کنیم و از این جایگاه حمایت کنیم و وظیفه ما سربازی از این جایگاه و سربازی از این انسان بزرگوار و فرهیخته است .


فرم در حال بارگذاری ...