جستجو

آمار بازدید یاسین

  • امروز: 519
  • دیروز: 146
  • 7 روز قبل: 923
  • 1 ماه قبل: 2415
  • کل بازدیدها: 90284
اردیبهشت 1403
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

حدیث

حدیث موضوعی

ایران ما

من کالای ایرانی میخرم

تماس با من

تماس با ما
« چرا مسئولان هنگام تولید و عرضه پوشش های نامناسب خواب بودند؟مامان جون یکساعت و چهل و پنج دقیقه بمباران اندیمشک 4آذر فاجعه است یعنی چه؟ »

شهادت صادق آل محمد صلی الله علیه و آله

1395/05/09

  12:35:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

شهادت صادق آل محمد صلی الله علیه و آله

/ امروز تقويم ها در سکوت خود فقدان تو را به سوگ نشسته اند،امروز شهادت جانسوز ششمين شمع روشنگر،وصي پيغمبر،ناصر احکام خدا،تجسم اخلاص،صبر،بردباري و درياي عميق علوم لدني،صادق آل محمد(ص)است. 65 سال عاشقانه زيست و 34 سال را صادقانه امامت کرد آنگونه که رؤساي مذاهب در محضرش زانوي ادب مي زدندو وقتي که بزرگواري و صداقتش مثل آفتاب اول صبح مي درخشيد حتي کوردل ترين و سرکش ترين دشمنان خدا به مقام شامخ او اعتراف مي کردند.کوهي از وقار بود،اقيانوسي از حکمت و فضيلت،داراي علمي بسيار و ادبي کامل،گستره اي از رحمت و عبادت که لحظه لحظه حياتش از ياد و نام خدا سبز و سرشار بود.عدالت را از پدرش اميرالمؤمنين(ع) به ارث برده بود،در نيمه شب هاي تاريک مدينه با کوله باري از هديه،مستمندان و بينوايان را دلشاد مي ساخت.اما اندک اندک ديگر لحظه هاي واپسين فرا رسيده،اکنون فرزند ديگري از خاندان آل عبا و عالم دين خدا زهر تلخ دسيسه هاي پليدان را مي نوشد،اينک خوشه هاي زهرآگين کينه منصور دوانيقي،قلب سپيدش را هزار پاره کرده است.آري،روزگار منصور از زهر او تلخ تر بود،زهري که آخرين نفس ها را از رئيس مذهب شيعه گرفت،از اين ماتم و داغ سنگين و جانسوز چشم ملائک خون گريه کرد.آري ديگر ماه صادقانه ستاره ها طلوع نخواهد کرد،ديگر نيمه هاي شب مأمورين سياهدل عباسي،از ديوارهاي خانه ولايت بالا نمي روند و جانشين خدا را از سجاده نماز،«همان نمازي که خود حضرت در آخرين وصيت خويش فرمودند:به شيعيان ما بگوييد شفاعت ما به آنان که نماز را سبک مي شمارند نخواهد رسيد»،با سر و پاي برهنه به دربار جور نمي برند.هنوز کوچه پس کوچه هاي مدينه و عراق به ياد او هستند و داد مظلوميت سر مي دهند،خاک بقيع مناجات هاي شبانه اش را فرياد مي زند و سنگ هايش اشک خشکيده اش را به تفسير مي کشند.هنوز بوي کلاس هاي باصفايش به مشام مي رسد،اي امام علم و ديانت هنوز درس و مدرسه با ياد تو شروع مي شود،اي آموزگار مکتب ارشاد،چقدر شاگرد داشتي ولي افسوس که چقدر تنها بودي.

⚫شهادت امام جعفرصادق (ع)تسلیت باد⚫

نظر از: رحیمی [عضو] 

در آشیانه مرغ آمینی پرش ریخت
گرم نیایش بود و دشمن بر سرش ریخت

در کوچه با پای برهنه، دست بسته
آهی کشید و روضه از چشم ترش ریخت

روزی که آتش در سرایش شعله ور شد
اشکی بیاد مادر غمپرورش ریخت

- در- سنگری مابین دشمن بود و مادر
آن در شکست و سوخت و روی سرش ریخت

در کربلا ریگ بیابان دور ارباب
گودال خون شد نیزه هم بر پیکرش ریخت

روح از تنش با قتل صبر آرام می رفت
تا این که شمر آمد نظام حنجرش ریخت

پیش سرش در شام، دشمن باده خورد و
آنچه که باقی ماند را روی سرش ریخت

از بین آن نامحرمان مست، یک آن
مردی کنیزی خواست قلب دخترش ریخت
▶️امیر عظیمی

التماس دعا - یا علی علیه السلام

1395/05/09 @ 09:52
نظر از: حيدري [عضو] 

مدير محترم
سلام عليكم
احتراماً باستحضار مي رساند (31 مرداد ماه ) از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است که متعاقب آن از این تاریخ یک هفته ، هفته تکریم ، تجلیل ، اعزاز و اکرام مساجد است .
يكي از راههاي تجليل مسجد شناساندن جايگاه ويژه آن به هموطنان مي باشد كه كتاب مسجد و مسجديها به همين منظور به چاپ رسيده است.
کتاب مسجد و مسجدیها به صورت خلاصه به اهمیت مسجد ، آثار حضور در مسجد ، پیامد های عدم حضور در آن و وظایف مسلمانان در برابر اين مكان مقدس می پردازد.
در این اثر سعی بر آن شده است که اگر مسجدی هستیم ،بر حضورمان در مسجد بیا فزاییم و اگر مسجدی نیستیم اهل مسجد شویم تا از برکات دنیوی و اخروی آن بهره مند گردیم.
همچنین جهت برگزاری مسابقه کتابخوانی در پایان کتاب 20 سوال طراحی شده و برای برنامه های فرهنگی با تخفیف مناسب عرضه می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تصویر جلد کتاب، قیمت، دانلود بخشی از متن کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://www.baharnashr.ir/bookdetails.aspx?bookcode=481

1395/05/25 @ 09:27
نظر از: حيدري [عضو] 

فرهیخته گرامی
سلام علیکم
آن گونه که مستحضرید؛ یکی از دغدغه های خانواده در عصر حاضر، مقابله با شیوه های تهاجم فرهنگی و دور نگه داشتن فرزندان از آثار مخرب این تهاجم است. یکی از ابزارهای ترویج فرهنگ ابتذال، ارائه الگوهای غربی در نوشت افزارها و دفاتر است که با کیفیت های عالی و جذاب در دسترس فرزندان ماست.
نشر بهاردلها، به منظور مقابله با این تهاجم، اقدام به تولید 12 نوع دفتر با طرح های ملی و مذهبی، با کیفیت مناسب و جذاب نموده است و برای دانش آموزان دوره ابتدایی که آمادگی بیشتری در پذیرش الگوهای اسلامی دارند؛ این طرح ها در قالب دفاتر 40برگ با سه نوع صحافی منگنه ، چسبی و فنری می باشد و داخل صفحات نیز از احادیث گهربار معصومین (علیهم السلام) استفاده شده است. علاوه بر کیفیت خوب دفترها، قیمت نیز مناسب می باشد.
جهت ملاحظه طرح جلد و صفحات دفتر به سایت نشربهار دلها به آدرس: http://www.baharnashr.ir/ سربزنید.
خوشحال میشویم به وبلاگ ماهم مراجعه کنید
http://blog-208.kowsarblog.ir/

1395/05/26 @ 09:33


فرم در حال بارگذاری ...