جستجو

آمار بازدید یاسین

  • امروز: 243
  • دیروز: 146
  • 7 روز قبل: 923
  • 1 ماه قبل: 2415
  • کل بازدیدها: 90284
اردیبهشت 1403
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

حدیث

حدیث موضوعی

ایران ما

من کالای ایرانی میخرم

تماس با من

تماس با ما
« تفاوت ایشاالله،انشاالله و ان‌شاءاللهنیاز به یک مشاور همدل و صادق »

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت فرارسیدن نوروز 94

1394/01/22

  03:05:00 ق.ظ, توسط یاسین  
موضوعات: یاسین

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت فرارسیدن نوروز 94

“>مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت فرارسیدن نوروز 94 پیامی خطاب به موسسین، اعضای هیات‌های امنا، مدیران، اساتید، طلاب و کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور صادر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا محول الحول و الاحوال یا مدبر اللیل و النهار حول حالنا الی احسن الحال
موسسین، اعضای هیات‌های امنا، مدیران، اساتید، طلاب و کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور
آغاز فصل رویش و بالندگی، موسم تجلی حیات و زندگی، هنگامه طلوع بهاران بر تمامی قبایل ایمان خجسته باد.
در آستانه 1394 امین سال از تاریخ شمسی هجرت نبوی نوروز باستانی و آغاز سال جدید را گرامی می‌داریم.
سالی که گذشت سالی سراسر تلاش و فعالیت و امید و نشاط برای خانواده بزرگ حوزه‌های علمیه خواهران بود، سالی با فراز و نشیب‌های معمول خویش و تعاملات سازنده و پرثمر و نظر با موسسات، آکادمی‌ها، مراکز فرهنگی، نهادهای تربیتی سراسر کشور.
به گفته صاحب‌نظران تلاش جمعی شما عزیزان کما و کیفا مراتب ارزشمندی را در نزدیک‌تر شدن به اهداف درازمدت و دست‌یابی به مقاصد کوتاه‌مدت مرکز فراهم ساخت.
در 12 ماه گذشته با سرعتی مضاعف مدارس جدیدی ساخته شد و جمع جدیدی در حوزه تعلیم و تعلم به خانواده بزرگ حوزه‌های خواهران افزوده گردید سطوح علمی حوزه به رفعت فراتری فراز آمد و جان‌های تشنه و مشتاقی که جویای معرفت‌های دینی بودند از این چشمه مبارک فاطمی و علوی سیراب گشتند.
نظم کارها چشمگیرتر، دقت نظرها بیشتر، آینده‌نگری‌ها عمیق‌تر و امید نزدیک‌شدن به مرز جامعه مطلوب اسلام شیعی سبب شور و نشاط و تحرکی بیشتر گشت.
همگام با توسعه مراکز آموزشی، آموزش و ارتقای علمی هم در آماده‌سازی اساتید آینده و جذب اساتید مورد نیاز روز و هم جذب دانش‌پژوهان جوان در مقاطع مختلف گسترش یافت. آمادگی‌ها و تجربه‌های سازنده در ایجاد فضای مجازی در حوزه خدمات فرهنگی و حرکت هزاران وبلاگ فعال و استفاده از آموزش‌های الکترونیکی و چاپ کتاب‌های لازم در حوزه آموزشی و کمک‌آموزشی و نشر آثاری از ادبیات آیینی روز ایران اسلامی و پژوهش‌های دینی و ده‌ها خدمت فرهنگی دیگر، همه و همه با راهنمایی و هدایت مدیریت آینده‌نگر همکاران ما در مرکز، معاونان، مدیران استانی، کارشناسان فرهنگی و اقتصادی و تمامی کارمندان دلسوز و متعهد و همدل و همگام دفتر مرکزی توان انجام یافت.
تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی و بی‌شائبه شما عزیزان، همکاران گرامی بنیان‌های استوار این تعاملات سازنده در طول سال گذشته بوده است که با هیچ زبانی و با هیچ واژه‌ای نمی‌توان آن همه خلوص و خدمت و صبر و زحمت را سپاس گفت و معادلی برای آن یافت.
با این همه بر خود فرض می‌دانیم که صمیمانه‌ترین سپاس و درودهایمان را بر شما گرامیان هم‌آوای هم‌دل و اندیشمند عرضه داشته و خواستار توفیق روزافزون و سعادت و سلامتی شما همراهان بزرگوار از درگاه حضرت احدیت تبارک و تعالی باشیم.
تقارن نوروز با ایام دهه فاطمیه دوم در سال جدید دل‌های پیروان و ارادتمندان حضرتش را به اندوه و حزن و ماتم شهادت آن اسوه آفرینش نشانده است، چشم‌هایی که بر قربت و تنهایی پاره تن رسول خدا و ام الائمه النجبا گریان و سینه‌هایی که در سوگ آن مادر مهربان همه عالم از آتش حسرت و اندوه فروزان است.
وظیفه ما و اعتقاد راسخ ما شیعیان حضرتش ایجاب می‌کند تا عرض ارادت به آستانه مبارکش را فراموش نکنیم.
با آرزوی سالی قرین توفیق و سعادت برای همه همکاران مکرم، به پیشواز آینده‌ای روشن‌تر و روزهای پرثمرتر، چشم امید به عنایات حضرت یزدانی و الطاف حضرت ولی عصر اروحنا لتراب مقدمه الفداء داریم تا در سال جدید وظایفمان را بهتر و کامل‌تر و خالصانه‌تر در مرزبانی از اسلام ناب و انقلاب اسلامی ادامه دهیم.
محمودرضا جمشیدی
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران


فرم در حال بارگذاری ...